Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

download

0 views
Skip to first unread message

Henrik Larsen

unread,
Feb 9, 1998, 3:00:00 AM2/9/98
to

Tjena, hoppas ni hkan hjälpa en stackars dansk som bor och jobbar här i
Stockholm.

Jag vill faktisk gärna ha Netscape på min PC som alternativ till Internet
Explorer. Tyvärr händar det, att
just när downloaden har kommit igång kommer felmeddelandet "The handle is
invalid".
Finns det någon som har ett bra tips ???

0 new messages