Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

GSM SMS-program?

0 views
Skip to first unread message

Tomas Eklund

unread,
Oct 7, 1997, 3:00:00 AM10/7/97
to

Jag skulle behöva ett program för att skicka
SMS-meddelanden till GSM mobiltelefon. Helst
freware, men tips om fina sharewareprogram
är också välkomna.

/ Tomas
________________________________________________
To get my e-mail address, replace .xxx with .com

MICHAEL ANDERSSÉN

unread,
Oct 8, 1997, 3:00:00 AM10/8/97
to

Gå till:
http://www.passagen.se
gå till filarkivet.

Tomas Eklund <to...@eklund.xxx> skrev i inlägg
<01bcd326$a1d46300$0b9cf482@p200>...

Tomas Eklund

unread,
Oct 9, 1997, 3:00:00 AM10/9/97
to

Tyvärr, inte intresserad av sådana. Vill ha ett fristående
program...

Regards / Tomas Eklund

Peter Lindberg

unread,
Oct 10, 1997, 3:00:00 AM10/10/97
to

Tomas Eklund skrev:

>
> Jag skulle behöva ett program för att skicka
> SMS-meddelanden till GSM mobiltelefon. Helst
> freware, men tips om fina sharewareprogram
> är också välkomna.

Vad du behöver är Ulf Wibergs eminenta sharewareprogram.
http://flash.dalnet.se/~uffe/index.shtml

M.V.H. Peter Lindberg

0 new messages