Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Internet logg

0 views
Skip to first unread message

Lindeborg 007

unread,
Dec 31, 1996, 3:00:00 AM12/31/96
to

Hej!
Jag är ny på nätet. Men jag förstår att om man som jag betalar
telfonsamtalet till servern kan det bli rätt dyrt SNART.
Jag har för mig att det finmns någon typ av logg för internet användning.
Typ registerard tid som man varit ute. Finns det något sådant att tillgå?
Vore tacksam om snart svar på e-mail
lindeb...@swipnet.se

Hilsen J

Tore Sætre

unread,
Jan 3, 1997, 3:00:00 AM1/3/97
to


Lindeborg 007 <lindeb...@swipnet.se> wrote in article
<01bbf72c$7a4cdd20$4c6df482@default>...


> Hej!
> Jag är ny på nätet. Men jag förstår att om man som jag betalar
> telfonsamtalet till servern kan det bli rätt dyrt SNART.
> Jag har för mig att det finmns någon typ av logg för internet användning.
> Typ registerard tid som man varit ute. Finns det något sådant att tillgå?


Et program som heter Televakt tar seg av dette. Den finnes i norsk, svensk
og dansk versjon og er helt gratis. Har ikke adressen men søk, du kommer
til å finne den.

Tore S.

0 new messages