Hilsen J
Lindeborg 007 <lindeb...@swipnet.se> wrote in article
<01bbf72c$7a4cdd20$4c6df482@default>...
> Hej!
> Jag är ny på nätet. Men jag förstår att om man som jag betalar
> telfonsamtalet till servern kan det bli rätt dyrt SNART.
> Jag har för mig att det finmns någon typ av logg för internet användning.
> Typ registerard tid som man varit ute. Finns det något sådant att tillgå?
Et program som heter Televakt tar seg av dette. Den finnes i norsk, svensk
og dansk versjon og er helt gratis. Har ikke adressen men søk, du kommer
til å finne den.
Tore S.