Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Internett Explorer 3.01 norsk

0 views
Skip to first unread message

Per G. Osterlie

unread,
Dec 16, 1996, 3:00:00 AM12/16/96
to

Hva med å la feltet stå åpent??
Det virket i 3.0.
Dette kommer vel av at bare teksten er oversatt til norsk og ikke koden.

Fredmund Granli <fgr...@sn.no> skrev i artikkelen
<01bbe072$50d12d00$314e8fc2@fgranli>...
> Jeg har lastet ned IE301. Når jeg skal sette opp maskinen får jeg
spørsmål
> om å oppgi retningsnummer til serveren som jeg skal ringe opp. Jeg klarer
> ikke å finne ut hva jeg skal gjøre for å komme forbi dette.
> Er det noen som har en løsning på dette ?
> Fredmund Granli
>

Marit Skrede

unread,
Dec 21, 1996, 3:00:00 AM12/21/96
to

Så vidt jeg husker, hjalp det å legge inn en blank (ordskiller).
0 new messages