Fredmund Granli <fgr...@sn.no> skrev i artikkelen
<01bbe072$50d12d00$314e8fc2@fgranli>...
> Jeg har lastet ned IE301. Når jeg skal sette opp maskinen får jeg
spørsmål
> om å oppgi retningsnummer til serveren som jeg skal ringe opp. Jeg klarer
> ikke å finne ut hva jeg skal gjøre for å komme forbi dette.
> Er det noen som har en løsning på dette ?
> Fredmund Granli
>