Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Vart tog min adressbok vägen?

1 view
Skip to first unread message

Hans Hansson

unread,
Jun 19, 1998, 3:00:00 AM6/19/98
to

Jag tappade bort Internet Mail på något okänt sätt. Då rekommenderade Tele2
support att jag skulle ladda in Mail och News igen från CD-romen. Efter det
märkte jag, att hela min adressbok då hade försvunnit! Varför tappade jag
bort den och var finns den? Tacksam för ett tips.
Hälsningar Hans

Michael Anderssén

unread,
Jun 20, 1998, 3:00:00 AM6/20/98
to

Har du "tappat bort" Internet mail.
Gör som så:ta bort hela Internet Exporer
Evetuellt har du OSR2 då måste du köra om hela den installationen.
Eller så har du OSR1 då kan du köra om IE3.??
Eller har du IE4.01 kanske.
Så måste du köra den.
eller så kanske du funderar på att installera den.
Ganska enkelt,den lägger sig på den gammla IE3.???
(OSR2=Windows95B)
(OSR1=Windows95A)
Gå till min hemsida:
Gå ner till microsoft
http://w1.852.telia.com/~u85200144

Lycka till:
MVH
MICHAEL
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Hans Hansson <ha...@mbox314.swipnet.se>
Diskussionsgrupper: microsoft.public.nordic.ie30
Datum: den 20 juni 1998 00:56
Ämne: Vart tog min adressbok vägen?

Hans Hansson skrev i meddelandet <01bd9bd5$94818f20$215bf482@s-283867>...

Michael Anderssén

unread,
Jun 20, 1998, 3:00:00 AM6/20/98
to

Michael Anderssén

unread,
Jun 20, 1998, 3:00:00 AM6/20/98
to

Michael Anderssén skrev i meddelandet <358b0...@d2o42.telia.com>...
http://www.microsoft.com/ie_intl/sv/

Tar ca:mellan 1 till 4 timmar att ladda ner.
De går också att beställa Cd-romen


0 new messages