Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Problem med Ie4.01

0 views
Skip to first unread message

Pelle

unread,
Mar 8, 1998, 3:00:00 AM3/8/98
to

Hej någon med samma problem som jag i Ie 4.01.När jag använt mig av
webbläsaren Ie4.01 och sedan avslutar den och går in i den här datorn på
skrivbordet så öppnas den i maximerat läge och visar verktygsfältet.Om sedan
väljer att ta bort bocken för verktygfältet i visamenyn och ändrar till
normal storlek så skulle allt vara ok igen,men efter att man använt Ie4.01
så upprepas dessa förändringar igen.Jag har inte webbanpassat
skrivbordet.Microsoft support kunde inte heller ge någon förklaring till
detta.Är det fler med samma problem eller är det bara i min maskin som det
blir så här och vad kan man göra åt detta.Tacksam för svar
Pelle


0 new messages