Bruk inte "Inbox" (Exchange).
Starta "Internet Mail", konfigurera den før din mail, og hent mail. Dufinder den så in "Inboks" i "Internet Mail"-programmet.
--Knut Sparhell, Norge http://home.sol.no/~knutsp/