Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

IE4.0 spørsmål til IE 4.0 news gruppe. PLEAS!

0 views
Skip to first unread message

Peter Thornvig

unread,
Nov 20, 1997, 3:00:00 AM11/20/97
to

Der er news gruppe for IE 4.0 på følgende lokation:

microsoft.public.nordic.ie4
Den er endnu ikke anvendt, - men nogen skal jo være de første.

Det er fremme at MS vil lave dansk nyhedsgruppe for IE 4.0 - OK, men
personligt har jeg haft stor glæde af de øvrige nordiske indlæg til denne
nyhedsgruppe - bare der ikke bliver skrevet på finsk (Sory, Finland)
Browserproblemerne er i hovedtækkene de samme, selv om sprogene lyder lidt
forskelligt.

Hilsen
Peter Thornvig, DK

0 new messages