microsoft.public.nordic.ie4
Den er endnu ikke anvendt, - men nogen skal jo være de første.
Det er fremme at MS vil lave dansk nyhedsgruppe for IE 4.0 - OK, men
personligt har jeg haft stor glæde af de øvrige nordiske indlæg til denne
nyhedsgruppe - bare der ikke bliver skrevet på finsk (Sory, Finland)
Browserproblemerne er i hovedtækkene de samme, selv om sprogene lyder lidt
forskelligt.
Hilsen
Peter Thornvig, DK