Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Registrere deg som flerbruker

0 views
Skip to first unread message

Olav Tveito

unread,
Jan 7, 1998, 3:00:00 AM1/7/98
to

Er det noen som kan hjelpe meg med å registrere meg som flerbruker? Har
plussabonnement og har opprettet fire nye adresser, men vet ikke hvor man
kan lese mailene til de nye adressene. Har fått vite at man må registrere
seg som flerbruker. Er det noen som kan fortelle meg hvordan man gjør det?

Vennlig hilsen Anne Tveito.

Hans-Henrik Nygaard

unread,
Jan 13, 1998, 3:00:00 AM1/13/98
to

Hei; prøv evt. også newsgroup <no.pc> ;-)) Her ser det jo ikke ut som det
er mye svar å få!

Hans-Henrik Nygaard, Oslo.

0 new messages