Er det noen som kan hjelpe meg med å registrere meg som flerbruker? Har
plussabonnement og har opprettet fire nye adresser, men vet ikke hvor man
kan lese mailene til de nye adressene. Har fått vite at man må registrere
seg som flerbruker. Er det noen som kan fortelle meg hvordan man gjør det?
Vennlig hilsen Anne Tveito.