Ni verkar ha koll på Internet News här, så jag tänkte fråga om det finns
något enkelt sätt att gallra ut de meddelanden man inte vill ha kvar men
behålla resten för framtida bruk? Eller är programmet verkligen så
vansinnigt att man bara kan ta bort allt eller inget alternativt endast
behålla rubrikerna?!
Gällande Internet Mail så skulle jag vara tacksam att få veta när de fixat
buggen med ">" som inte dyker upp när jag citerar en del brev.
Tack på förhand!
/ JMB
--
**********************************************
Mattias Berg
m75m...@student.su.se
**********************************************
Mattias Berg <m75m...@students.su.se> skrev i inlägg
<01bc6ced$eacec680$0100007f@x>...
Du kan gå till Arkiv och välja "Spara meddelande" eller "Spara som" för att
spara de meddelande som du önskar.
Övriga meddelande ligger kvar 15 dagar varefter de raderas automatiskt.
Bengt.
Du kan gå till Arkiv och välja "Spara meddelande" eller "Spara som" för att
spara de meddelande som du önskar.
Övriga meddelande ligger kvar 15 dagar varefter de raderas automatiskt.
Bengt.
Mattias Berg <m75m...@students.su.se> skrev i inlägg
<01bc6ced$eacec680$0100007f@x>...
> Hej Alla!
>
> Ni verkar ha koll på Internet News här, så jag tänkte fråga om det finns
> något enkelt sätt att gallra ut de meddelanden man inte vill ha kvar men
> behålla resten för framtida bruk? Eller är programmet verkligen så
> vansinnigt att man bara kan ta bort allt eller inget alternativt endast
> Mattias Berg