Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Radera specifika inlägg, hur?

0 views
Skip to first unread message

Mattias Berg

unread,
May 29, 1997, 3:00:00 AM5/29/97
to

Hej Alla!

Ni verkar ha koll på Internet News här, så jag tänkte fråga om det finns
något enkelt sätt att gallra ut de meddelanden man inte vill ha kvar men
behålla resten för framtida bruk? Eller är programmet verkligen så
vansinnigt att man bara kan ta bort allt eller inget alternativt endast
behålla rubrikerna?!

Gällande Internet Mail så skulle jag vara tacksam att få veta när de fixat
buggen med ">" som inte dyker upp när jag citerar en del brev.

Tack på förhand!

/ JMB
--
**********************************************
Mattias Berg
m75m...@student.su.se
**********************************************

Rolf Lind

unread,
May 31, 1997, 3:00:00 AM5/31/97
to

Ett enkelt men int helt effektivt sätt är att sortera tex på avsändare och
sedan
markera från till med mus och shift därefter markera som läst
vill du bara spara enstaka markera alla som lästa därefter markera de du
vill ha kvar
"markera som oläst"
Som synes inga smarta lösningar men enkla.
Ser fram emot fler svar som är smartare. Rolf

Mattias Berg <m75m...@students.su.se> skrev i inlägg
<01bc6ced$eacec680$0100007f@x>...

Bengt

unread,
May 31, 1997, 3:00:00 AM5/31/97
to

Hej Mattias!

Du kan gå till Arkiv och välja "Spara meddelande" eller "Spara som" för att
spara de meddelande som du önskar.
Övriga meddelande ligger kvar 15 dagar varefter de raderas automatiskt.

Bengt.

Bengt

unread,
Jun 1, 1997, 3:00:00 AM6/1/97
to

Hej Mattias!

Du kan gå till Arkiv och välja "Spara meddelande" eller "Spara som" för att
spara de meddelande som du önskar.
Övriga meddelande ligger kvar 15 dagar varefter de raderas automatiskt.

Bengt.


Mattias Berg <m75m...@students.su.se> skrev i inlägg
<01bc6ced$eacec680$0100007f@x>...
> Hej Alla!
>
> Ni verkar ha koll på Internet News här, så jag tänkte fråga om det finns
> något enkelt sätt att gallra ut de meddelanden man inte vill ha kvar men
> behålla resten för framtida bruk? Eller är programmet verkligen så
> vansinnigt att man bara kan ta bort allt eller inget alternativt endast

> Mattias Berg

0 new messages