Tala med din utbydare av Internet-uppkobling.
Du vill också behøva uppgadera til Internet Explorer 4.0 (med Outlook
Express) før kunne nyttiggøre dej utav mer än en mailadress.
--
Knut Sparhell, Haugesund, Norge http://home.sol.no/~knutsp/
Kjell Olofsson <wid...@swipnet.se> skrev i inlägg
Micha skrev i meddelandet <01bdef76$feaef460$bbff43c3@michaela>...