Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Finns det folk som använder IE3 än ??

0 views
Skip to first unread message

Goran Andersson

unread,
Nov 14, 1998, 3:00:00 AM11/14/98
to
Hej !!


Nu finns IE5 beta 2 att tanka hem.. Den är helt otrolig bra.
Svensk version kommer förmodligen i slutet på vecka 47.

Kolla in www.microsoft.com/windows/ie

eller www.microsoft.se för mer info


---------------------------------------------------------------------------
Göran Andersson
goran_a...@hotmailNOSPAMxxx.com
---------------------------------------------------------------------------

0 new messages