Nu finns IE5 beta 2 att tanka hem.. Den är helt otrolig bra.
Svensk version kommer förmodligen i slutet på vecka 47.
Kolla in www.microsoft.com/windows/ie
eller www.microsoft.se för mer info
---------------------------------------------------------------------------
Göran Andersson
goran_a...@hotmailNOSPAMxxx.com
---------------------------------------------------------------------------