Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Problem med installasjon av IE4

0 views
Skip to first unread message

Per Gulbrandsen

unread,
Nov 14, 1997, 3:00:00 AM11/14/97
to

Jeg har lastet ned den norske versjonen av IE4. Alt fungerer greit med
installasjonen helt til velkomstmeldingen starter som skal fortelle om
bruken av programmet.
Når dette programmet starter krasjer systemet og oppgir en feil i
registeret. Jeg greier ikke å finne ut hvordan jeg skal få forhindret at
programmet "Welcome.exe" starter. Fint hvis noen kan hjelpe meg med å få
"slått av" oppstarten av dette.

Vennlig hilsen
Per Gulbrandsen
pe...@login.eunet.no

0 new messages