Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

MS Office 4.2.1 for Macintosh

0 views
Skip to first unread message

koed...@online.no

unread,
Jan 5, 1998, 3:00:00 AM1/5/98
to

Hei

jeg fikk MS Office for noen uker siden. Da jeg fikk installert den og kjørt
programmene Excel, Word og powerPoint og skulle slå av maskinen, fikk jeg en
melding om at maskinen ikke kan slås av pga. av et ukjent program som var
åpent. Det fantes ingen synlige programmer som var åpne.
dette har gjentatt seg gang på gang og Microsofts "kundeservice" gidder jeg
ikke å ringe for der tar det flere timer før du får snakke med en som
ikke vet nok om Macintosh til å kunne hjelpe meg.

Er det noen som har hatt dette problemet og har en løsning på det så er jeg
dypt takknemlig.


Knut Øderud

0 new messages