Hej alla glada på Telenordia eller vad ni heter... Jag tycker att jag är
försummad på informationsfronten... Jag är den enda i min 2-pers-familj som
vet någonting om PC-datorer och jag är den som får sköta allt (jag är 16
år) Men jag fattar inte hur jag ska ta mig till för att få en ny mer
personlig (som ni uttrycker det) kod till min e-mail... Dessutom står det
på något av våra alla hundra papper att vi har fem adresser... Skulle
uppskatta om ni ville hjälpa mig med att byta min e-mail adress och få 2
stycken adresser, en tillmig och en till min goda moder... Kan det fixas?
Jag heter får närvarande
ccq...@tninet.se ... inte vidare kul att heta...
låmngt är det oxå och i morgon har jag franskaprov och jag hinner inte
födjupa mig i det här... Och just det! Min kompis har mail:at mig och jag
henne, men inga meddelande har kommit fram. Hur gör man egentligen då man
skickar mail? Vad gör vi fel? Jag menar, min kompis har inte gjort nåra fel
för hon kan det här och hennes pappa är cevilingengör...Kan ni inte skriva
ett step-by-step? Hmm?
Tack på förhand