Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Vill ha alla mappar tillgängliga

0 views
Skip to first unread message

Niklas Wikman

unread,
Jan 28, 1997, 3:00:00 AM1/28/97
to

Hej! Kör MS Mail och News, tillsammans med MSIE 3.01.

Har två frågor. Jag vill dels att alla fyra mapparna ska finnas samtidigt
på min skärm, för att på ett enklare sätt kunna växla mellan "Skickade
meddelanden" och "In-korgen", t ex. Som är det nu får jag vänster-klicka på
den mapp som är aktuell, för att kunna välja någon annan.

Helst skulle jag vilja ha det så här:

Mapp 1 | Div brev
Mapp 2 | Div brev
Mapp 3 | Div brev
Mapp 4 | Div brev.

Fråga två: Det är väldigt stor stil på allting, särskilt på rubriker av
olika slag. Går den att minska?

Fråga tre: Jag vill inte ha "fiskbensmönstret" i verktygsfältet. Det ska gå
att ta bort, hur gör jag?

Mvh // Nicke

0 new messages