Har två frågor. Jag vill dels att alla fyra mapparna ska finnas samtidigt
på min skärm, för att på ett enklare sätt kunna växla mellan "Skickade
meddelanden" och "In-korgen", t ex. Som är det nu får jag vänster-klicka på
den mapp som är aktuell, för att kunna välja någon annan.
Helst skulle jag vilja ha det så här:
Mapp 1 | Div brev
Mapp 2 | Div brev
Mapp 3 | Div brev
Mapp 4 | Div brev.
Fråga två: Det är väldigt stor stil på allting, särskilt på rubriker av
olika slag. Går den att minska?
Fråga tre: Jag vill inte ha "fiskbensmönstret" i verktygsfältet. Det ska gå
att ta bort, hur gör jag?
Mvh // Nicke