Jeg har samme problemet selv, og har sendt beskjed til Tele2.
I mitt tilfelle tror jeg grunnen er at jeg er en helt ny kunde, og at
min brukerkonto (e-mail adr. & hjemmeside) ikke er opprettet/
generert enda. Det går sikkert et par dager, så burde alt være OK.
Jeg har imidlertid fått en E-mail adr av Tele2 å bruke i mellomtiden.
http://reg.tele2.no og skriv inn PAK koden din. Se om du også
har en midlertidig E-mail konto, som i mitt tilfelle.
Øystein
naca...@hotmail.com