Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Problemer med sending av e-post

0 views
Skip to first unread message

PER WILLY HANSEN

unread,
May 7, 1998, 3:00:00 AM5/7/98
to

Jeg har nettopp innstalert og koblet meg opp på nettet. Jeg kan sende
e-post, men har ennå ikke kunnet motta noe. Jeg vet flere har sendt til
meg!!!


Øystein Elde

unread,
May 9, 1998, 3:00:00 AM5/9/98
to

Jeg har samme problemet selv, og har sendt beskjed til Tele2.
I mitt tilfelle tror jeg grunnen er at jeg er en helt ny kunde, og at
min brukerkonto (e-mail adr. & hjemmeside) ikke er opprettet/
generert enda. Det går sikkert et par dager, så burde alt være OK.
Jeg har imidlertid fått en E-mail adr av Tele2 å bruke i mellomtiden.
http://reg.tele2.no og skriv inn PAK koden din. Se om du også
har en midlertidig E-mail konto, som i mitt tilfelle.


Øystein
naca...@hotmail.com

0 new messages