Har gått över ifrån Netscape till Explorer,men när jag startar Explorer får
jag följande meddelande: "Content Advisor configuration information is
missing.Someone may have tried to tamper with it.You may wish to check the
Content Advisor settings".
Vad är detta för inställningar?
Var finner jag dessa inställningar?
Tacksam för svar!!
E-mail: projekt...@swipnet.se