Vi undrar vilket servernamn som ska stå som inkommande postserver. Vår
utgående post fungerar utmärkt. Vi kopplade in detta 97-05-22.
Hoppas på hjälp med detta problem.
Tack på förhand!!
Under Internet Mail, gå till E-post | Alternativ | Server. Under Servrar,
Utgående e-post (SMTP): skall det stå din SMTP server (förmodligen:
mail1.telia.com), vid inkommande e-post (POP3) skall din e-postserver stå.
Det var den du fick med din slutliga abonnemangsbekräftelse.
"Namn på kontot" och "Lösenord" står under "Uppgifter för din e-postlåda"
på din slutliga abonnemangsbekräftelse.
Bengt
Britt-Inger Wiklund <ulrika....@sundsvall.mail.telia.com> skrev i
inlägg <01bc6a0f$4e417e60$1cf443c3@default>...