Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Felaktigt lösenord!

0 views
Skip to first unread message

Britt-Inger Wiklund

unread,
May 26, 1997, 3:00:00 AM5/26/97
to

När vi vill läsa nya meddelanden så säger den att vi har felaktigt
lösenord. Vi har kontrollerat lösenordet och det är riktigt.

Vi undrar vilket servernamn som ska stå som inkommande postserver. Vår
utgående post fungerar utmärkt. Vi kopplade in detta 97-05-22.

Hoppas på hjälp med detta problem.

Tack på förhand!!

Bengt

unread,
May 26, 1997, 3:00:00 AM5/26/97
to

Hej Britt-Inger

Under Internet Mail, gå till E-post | Alternativ | Server. Under Servrar,
Utgående e-post (SMTP): skall det stå din SMTP server (förmodligen:
mail1.telia.com), vid inkommande e-post (POP3) skall din e-postserver stå.
Det var den du fick med din slutliga abonnemangsbekräftelse.
"Namn på kontot" och "Lösenord" står under "Uppgifter för din e-postlåda"
på din slutliga abonnemangsbekräftelse.

Bengt

Britt-Inger Wiklund <ulrika....@sundsvall.mail.telia.com> skrev i
inlägg <01bc6a0f$4e417e60$1cf443c3@default>...

0 new messages