Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Problem med E-Mailen

0 views
Skip to first unread message

MIchael Anderssén

unread,
Jul 22, 1997, 3:00:00 AM7/22/97
to

Hoppas du inte hör av honom/henne du skicka filen av misstag till.

Patrik Vestman <pw-...@algonet.se> skrev i inlägg
<01bc95db$d24efe60$bf0664c3@default>...
> Hej jag var dum och skickade ett brev till en kommpis och jag skrev fel
> adress och brevet var mer än 10 meg stor. Så nu när jag ska läsa mina
brev
> så går det inte för hela tiden kommer det där brevet upp och det går inte
> heller att hämta. Jag vore jätte glad om ni skulle kunna berätta vad jag
> kan göra.
>
> P.S. skicka inte brevet till mig för jag kan inte läsa det.
> Min E-Mail : pw-...@algonet.se
>

Bengt

unread,
Jul 27, 1997, 3:00:00 AM7/27/97
to

För att använda Internet på din dator, om du inte är ansluten över ett
nätverk utan har en egen dator hemma, behöver du ej pkt 2, 4, 5, 6, enl
nedan. Endast i en del fall behövs "Klient för Microsoft-nätverk" (pkt 2,
nedan) och då om du har problem med att spara lösenord med en nyare version
av Win 95.
Patrik, om du skall skicka stora filer via mail föreslår jag att du zippar
dom för att minska volymen. 10 Meg tar ca 1 timme att hämta hem, om du har
ett 33.6 modem, så vill du ha ordning på din brevlåda föreslår jag att du
kontaktar Algonet, eller står ut med att låta mailet laddas hem.

Bengt


MIchael Anderssén <micke....@nynashamn.mail.telia.com> skrev i inlägg
<01bc96da$4e835cc0$a795c6c3@michaela>...
> Gå Konrtollpanelen
> Gå till Nätverk
> Där ska stå
> 1.klient för microsoft-nätverk
> 2.klient för NetWare-nätverk
> 3.Microsoft drivrutiner för fjärranslutning
> 4.IXP/SPX
> 5.NETBEUl
> 6.TCP/IP
> 6.Fil och skrivardelning för NetWork
>
> Lycka till


>
> Patrik Vestman <pw-...@algonet.se> skrev i inlägg
> <01bc95db$d24efe60$bf0664c3@default>...
> > Hej jag var dum och skickade ett brev till en kommpis och jag skrev fel

BREAK....

0 new messages