Patrik Vestman <pw-...@algonet.se> skrev i inlägg
<01bc95db$d24efe60$bf0664c3@default>...
> Hej jag var dum och skickade ett brev till en kommpis och jag skrev fel
> adress och brevet var mer än 10 meg stor. Så nu när jag ska läsa mina
brev
> så går det inte för hela tiden kommer det där brevet upp och det går inte
> heller att hämta. Jag vore jätte glad om ni skulle kunna berätta vad jag
> kan göra.
>
> P.S. skicka inte brevet till mig för jag kan inte läsa det.
> Min E-Mail : pw-...@algonet.se
>
Bengt
MIchael Anderssén <micke....@nynashamn.mail.telia.com> skrev i inlägg
<01bc96da$4e835cc0$a795c6c3@michaela>...
> Gå Konrtollpanelen
> Gå till Nätverk
> Där ska stå
> 1.klient för microsoft-nätverk
> 2.klient för NetWare-nätverk
> 3.Microsoft drivrutiner för fjärranslutning
> 4.IXP/SPX
> 5.NETBEUl
> 6.TCP/IP
> 6.Fil och skrivardelning för NetWork
>
> Lycka till
>
> Patrik Vestman <pw-...@algonet.se> skrev i inlägg
> <01bc95db$d24efe60$bf0664c3@default>...
> > Hej jag var dum och skickade ett brev till en kommpis och jag skrev fel
BREAK....