Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Problemer med tegnsett i winpopup.exe

0 views
Skip to first unread message

Thomas

unread,
Jan 27, 1998, 3:00:00 AM1/27/98
to

Det viser seg at Ø er et rimilig umulig tegn.....
På instillingene i kontroll panelet er det satt til norsk bokmål
og det samme i config.sys og autoexec.bat.

svar mottas med takk på


thom...@online.no
thomas...@os.telia.no


0 new messages