Om du går till
http://home.sprynet.com/sprynet/edm/ så finns där åtminstone
två metoder som är användbara.
I ett fall går du in i regestereditorn och ändrar. Se efter "Multiple POP3
Accounts " för vidare information.
Du kan även på siten hitta ett program som heter "SwitchIt" gjort av Erik
Miller som är mycket användbart.
Bengt
Per-Ola Dahl <per-ol...@swipnet.se> skrev i inlägg
<01bce894$548f1bc0$0a6a...@win95.swipnet.se>...
> Jag undrar om det är någon som vet hur man ska göra för att kunna
annvända
> två e-mailkonton. Jag har IE 3.02.
> Hoppas på svar P-O.
>