Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

datum en tijd

0 views
Skip to first unread message

Hans Meijer

unread,
Dec 11, 2009, 1:18:56 PM12/11/09
to


Ik heb even een vraagje over de tijd die in de balk rechts onder staat

Als ik deze aanklik zie ik de tijd in een ander venster staan
bijvoorbeeld 19:18
maar in de balk staat dan 7:18

Is dit ergens een verborgen instelling, want ik had de tijd graag gezien
als 19:18


H@ns


karelV [MS MVP]

unread,
Dec 11, 2009, 1:32:33 PM12/11/09
to
Hans Meijer schreef op 11-12-2009 19:18:
Niks verborgen: ConfScherm - Landinstellingen - tab Landinstellingen.
Kies Nederlands (Nederland) , eventueel via de knop Aanpassen nog verfijnen.

--
karelV

Jan V

unread,
Dec 11, 2009, 1:31:51 PM12/11/09
to

"Hans Meijer" <In...@h-meijer-2.speedlinq.nl> schreef in bericht
news:c3284$4b228d16$52ab553a$24...@news.speedlinq.nl...

Kijk eens bij Configuratiescherm > Landinstellingen > Tijd.

--
Jan V

Hans Meijer

unread,
Dec 11, 2009, 2:31:30 PM12/11/09
to

"karelV [MS MVP]" <kar...@deGroeten.local> schreef in bericht
news:ONlHPBpe...@TK2MSFTNGP05.phx.gbl...


dedankt voor de oplossing zat steeds bij datum en tijd te kijken
H@ns


0 new messages