Na het installeren van SP1 en enkele aanbevolen updates wordt bij het
afsluiten steeds even het "end now"-venster getoond.
Blijkbaar wil een zeker programma tsfwctrl.exe niet direct sluiten.
Iemand een ideetje wat dat is en hoe het te verhelpen is?
Mvg,
@MiNiStRaToR
Ga eens naar start uitvoeren en type
msconfig.
Kijk bij het tabblad opstarten
of in de map start - programma's - opstarten.
Misschien spyware of zoiets
Bertje
Ik ben eens gaan kijken en heb ontdekt dat het om HP-DLA gaat. Dit is een
programma van HP dat ik gebruik om mijn CD-RW's te beschrijven.
Ik heb reeds geprobeerd het boeltje te verwijderen en het opnieuw te
installeren...maar het 'probleem' blijft...
Mvg,
@MiNiStRaToR
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/loc/loc_swindex.cgi?
prod=c4492a&os=microsoft_windows_xp&sw=COL1309&page_type=d
wn&lang=nl
Aangezien het 3rd party software is zal Miccysoft er ook
weinig aan doen.
>-----Oorspronkelijk bericht-----
>.
>