Hoe kan ik eindtijd laten zien in Google agenda (op het web.!)

Jos

Een vraag:
Ik gebruik Google Agenda, en heb deze ook op het web staan, embedded in onze website.

Nu geedt Google in de webversie geen eindtijd weer, wat voor ons heel lastig is.
Ik heb ze nu even (voor zolang) in de omschrijving getypt, maar dat is niet handig, en ook onoverzichtelijk (vooral in de maand-view).

Hoe kan ik Google Agenda instellen dat deze de eindtijden (op het web) laat zien, en ik ze dus niet steeds handmatig in de omschrijving hoef te typen.
Locatie van de agenda: www.ssvtarget.nl/agenda.htm

Please help.. thanks..!

"Jos" <ssvt...@gmail.com> schreef in bericht
Dag Jos,