Mijn voorspelling is dan toch nog 100% uitgekomen:
http://www.techzine.nl/nieuws/22010/microsoft-moet-browserkeuzescherm-weer-aanpassen.html
--->
Microsoft moet browserkeuzescherm weer aanpassen (---)
De reden dat het keuzescherm zou worden aangepast komt door een klacht van
Opera aan de Europese Commissie. Opera zou er niet mee eens zijn dat de browsers
alfabetisch gerangschikt zouden zijn, op naam van fabrikant. Hierdoor zou Apple
als eerste vermeld worden en Microsoft strategisch in het midden.
Tevens zou Mozilla hierover ook hebben geklaagd. De volgorde van
het nieuwe browserkeuzescherm zal willekeurig gegenereerd worden.
<---
"PauL" wrote:
Opera zou blij moeten zijn met deze laatste plaats vermelding, gezien het
korte geheugen van computergebruikers. Waarom hebben we anders computers
nodig ;-)