Wat kan er aan de hand zijn en hoe e.e.a. te verhelpen?
Marius
--
karelV
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell = Explorer.exe
Userinit = C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, [inclusief die komma]
--
karelV
Bedankt voor je reactie Karel.
Ik kreeg opstarten in veilige modus via F8 niet voor elkaar.
Ondanks herhaald op F8 drukken liep het opstarten rechtstreeks door naar
Windows.
Via taakbeheer heb ik MSCONFIG als nieuwe toepassing weten op te starten en
vervolgens via de hulpprogramma's van msconfig systeemherstel kunnen doen.
Ik hoefde maar een paar dagen terug en het probleem was verdwenen.
Kennelijk is een of andere update niet helemaal goed gegaan.
Gelukkig werkt alles weer.
Marius