geheugen defect ?

Hendrik

Op mijn desktop krijg ik totaal geen beeld meer op de
monitor als ik hem opstart ( deze is niet defect, op een ander
uitgeprobeerd )
Wel gaan op het toetsenbord tegelijk knipperen, ca 5 sec., de
3 ledjes van Num-caps-scroll. Ik werk nog met XP
Ik dacht dat dat niet 't geval was toen alles nog goed werkte.
Heeft dit een betekenis voor bv geheugen defect of schijf defect etc.
In het bios kan ik ook niet komen.
Wie heeft een advies?
Alvast dank.
Hendrik

Poecilia

Hendrik stelde de volgende uitleg voor :
Meestal geeft een moederbord piepjes als er iets niet goed is, aan de
hand van het aantal piepjes kan je opmaken wat er kapot is

Hendrik

"Poecilia" <poecilianosp...@gmail.com> schreef in bericht
Dank voor beantwoording
Dat is hier niet het geval, wel ik hoor ik 1 piepje, maar dat is toch
normaal ?
Hendrik