Krijg half scherm op de laptop......????

John

Hallo,

Wie zou mij kunnen helpen met onderstaande vraag.
Ik heb op de laptop ( oudje ) van mijn vrouw Windows XP NL incl. SP3 staan
Met het opstarten van een site krijg ik iedere keer maar een half scherm
van boven naar beneden, terwijl het dus een vol scherm zou moeten zijn en
dat krijg ik alleen
als ik rechts bovenin het middelste vakje aanvink.
En dit betreft gewoon willekeurige sites.
Dus als ik de post ga bekijken en daarna weer opnieuw een site
aanklik krijg ik wederom een half scherm, ondanks dat dit nooit geweest is,
maar de laatste weken is het dus wel zo, half.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen zodat ik iedere keer een normaal
volledig scherm krijg.......????
Graag je reactie dan met belangstelling tegemoet ziend want dit werkt erg
iritant.
In ieder geval bij deze vast bedankt voor de eventuele
tip....................
met vr. gr.
John

karelV

John schreef op 5-4-2013 19:11:
> [...]
> Met het opstarten van een site krijg ik iedere keer maar een half scherm

Als je dit precies zo doet als het er staat komt het wel in orde:

- Open IE en sleep deze op de gewenste grootte (*niet* maximaliseren gebruiken).
- Open nogmaals een IE *venster* en sleep dat ook op de gewenste grootte (*niet*
maximaliseren gebruiken).
- Haal de 1e IE naar voren en sluit 'm met Alt-F4.
- Sluit nu ook de 2e IE met Alt-F4.

John

"karelV" <kar...@deGroeten.local> schreef in bericht
"KarelV"
Heel hartelijk dank voor je tip betreffende het halve scherm op de laptop
van mijn vrouw
Ik had je tip gisteren geprobeerd en toen lukte het niet kreeg gewoon weer
half scherm
Vandaag opnieuw geprobeerd, en ja hoor ik hoor geen klachten meer van de
kant
van mijn vrouw, en het is dus prima opgelost
nogmaals met dank.
John

darten1...@gmail.com