half beeldscherm

Cher

Wie herkent dit.

Mijn laptop is een IBM thinkpad X40 en daarop staat windows XP.

Ca een maand of acht terug kwam er geen beeld op mijn monitor.

Dit heeft een kennis van mij kunnen herstellen dmv FN + F7 driemaal

in te drukken binnen 3 seconden.

Sinds gisteren krijg ik maar een half scherm beeld.

Het wordt niet hersteld dmv Fn+F7 te proberen.

Systeemherstel geeft ook geen resultaat.

Weet iemand misschien op welke manier dit wel te verhelpen is.

Cher en dank voor suggesties.

Rob

De randen rondom het scherm met je duimen flink indrukken.

Cher

"Rob" <nom...@example.com> schreef in bericht
Rob,
Ik ga ervan uit dat dit een serieuse oplossing kan zijn.
Ga het proberen.
Je hoort van mij
Cher

Cher

"Rob" <nom...@example.com> schreef in bericht
Geprobeerd maar geen positief resultaat.
Cher

Rob

Dat is jammer. Dit wordt veroorzaakt door slecht contact in een
aansluiting van het scherm, die wordt gemaakt met een soort soepel
rubber. Bij ouderdom van de laptop laten deze aansluitingen wel
eens los en dan helpt dit vaak wel weer een tijdje.

Zo niet dan wordt het denk ik tijd voor een nieuwe laptop.

Ano

Probeer eens een externe monitor aan te sluiten, heb je dan wel volledig
beeld?
En het "bios" opstartscherm, is dat ook half?