Filmpjes afspelen lukt niet altijd goed.

Herman Coerse

Hoi allemaal,

Ik zit met het volgende probleem.
Als ik een filmpje wil afspelen lukt dat meestal maar een seconde of 5, dan
vult het beeld zich met groene blokjes totdat het scherm helemaal groen is,
het geluid blijf ik wel horen. Ik heb dit probleem bij alle spelers: Windows
Media Player, Quicktime Player en Real Player. Ik heb een Geforce FX 5700
met de laatste Nvidia drivers.
Op dit moment probeer ik een filmpje met de extentie .mov af te spelen maar
ook hier lukt het niet.

Wie weet raad.

Ik hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt.

Herman

Mamamegs

Misschien mis je een codec?
Hier kun je een codecpack downloaden
http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm
De standard versie zou genoeg moeten zijn.
Je kunt ook proberen de hardware versnelling lager te zetten.
Rechtsklik op een leeg stukje bureaublad>eigenschappen>tab instellingen.
Klik geavanceerd>tab problemen oplossen. Hier zet je het schuifje steeds
een beetje terug.

--
Mamamegs.
Computers are like airconditioning,

josa...@zeelandnet.nl

In Internet Explorer staat bij het menu Extra een vinkje bij Active –x filtering; door dat vinkje weg te halen werken alle Flash filmpjes weer,
Misschien een tip voor anderen met hetzelfde probleem

Poecilia

josa...@zeelandnet.nl schreef :
> [...]
> Misschien een tip voor anderen met hetzelfde probleem
>

> Op zaterdag 7 januari 2006 10:46:16 UTC+1 schreef Herman Coerse het volgende:

Zou hij na 7 jaar nog op een antwoord zitten wachten, OP is inmiddels
misschien wel dood en begraven

Rob

Dat snapt hij kennelijk, want hij refereert aan "anderen met hetzelfde
probleem".

Poecilia

Rob heeft ons zojuist aangekondigd :
Dan nog is het weinig zinvol om op zo'n oud bericht te reageren, er
zijn ook niet veel xp gebruikers lijkt mij

--
ftp://188.142.94.44:21 of ftp://poecilia.dlinkddns.com
naam: nieuws

Rob

Poecilia <poecilianosp...@gmail.com> wrote:
> Rob heeft ons zojuist aangekondigd :

> Dan nog is het weinig zinvol om op zo'n oud bericht te reageren, er
> zijn ook niet veel xp gebruikers lijkt mij

Wat heeft dat er nou weer mee te maken???