Repeterende letters

Guus

Hallo Allemaal,

Soms geeft mijn pc na het starten ineens een verdubbeling van elke
ingtikte letter.
Over het algemeen is herstarten voldoende om het euvel te herstellen.
Toch vraag ik mij af, hoe zoiets nu kan ontstaan.
Wie heeft er verstand van dit soort dingen?

Gr.

Guus.

Guus

Guus

Guus

Bij het starten van mijn pc gebeurt het soms, dat elke letter wordt
verdubbeld.
Meestal is het euvel na een herstart verdwenen.
Toch vraag ik me af, wat hier nu de oorzaak van kan zijn,
Wie heeft er enig idee van?

Gr.

Guus.

~PCfreak �~

Op Sat, 07 Sep 2013 03:43:17 +0200, schreef Guus <gu...@geengespam.com>
het volgende.
Geen idee, maar dat is trouwens niet je enige probleem.

groetjes Henk
--
Algemene tips om zelf een PC te bouwen, en tips
voor Windows7 en XP zie mijn site.

joop van rij

"~PCfreak �~" <pcf...@werktniet.invalid> schreef in bericht
Bemoei je er dan ook niet mee, zou ik zeggen tegen groetjesHenk.
Maar hij bedoelt ongetwijfeld dat je vier keer hetzelfde bericht post in
dezelfde groep - al zegt ie dat niet.
Hij is dan ook een fri(e)k.

�joop! (ook uit het onderwijs)

Katzy

Hallo.

Guus wrote in message ...
Is mij ook wel eens gebeurd. Het wordt veroorzaakt door een programma, wat
best een DOS spel kan zijn geweest. Of een emulator die je gebruikt hebt met
een spel. Ik had wel 10x dezelfde letter achter elkaar met intikken. Het hele
juiste weet ik er niet meer van, alleen dat het zeer hinderlijk was ... ;)

Bye, Katzy.