ieplore.exe blijft soms hangen

Pie®®e

hoi luitjes,
ik kreeg een tip datigoogle chrome moest installeren, maar na 1 week later had ik google chrome weer verwijdert.
Dus ik gebruik nog vertrouwde internet explorer
Als ik internet explorer wil afsluiten, blijven de scherm hangen.
dan doe ik de taakbeheer en ik zie 2 ieplore.exe staan. ik klik op 1 ieplore.exe om af te sluiten en klik ik op ja, na een paar seconden gaat de "hamgende site " echt verwijderen.
ik zocht informatie op google, en ik vond een paar tips op site, maar het helpt niet.
hoe of wat kan ik doen op probleem op te lossen van hangende scherm ?

mvgr,

Pie®®e

Ngai Moko

"Pie悅e" <dulk...@hotmail.com> schreef in bericht
Pie悅e

Sorry ik heb geen antwoord op je vraag maar zit met hetzelfde probleem, niet
altijd maar voornamelijk als ik na FB naar een andere site wil gaan
Mogelijk heeft Googlechrome 'iets' achter gelaten in het register??
mvg
William

Rob

Ngai Moko <nada@denada> wrote:

> [...]
> altijd maar voornamelijk als ik na FB naar een andere site wil gaan
> Mogelijk heeft Googlechrome 'iets' achter gelaten in het register??

Kan ook andere malware zijn. Volgens mij installeert Chrome ook malware.

Nooit installeren dat programma!

Ngai Moko

"Rob" <nom...@example.com> schreef in bericht

> Kan ook andere malware zijn. Volgens mij installeert Chrome ook malware.
>
> Nooit installeren dat programma!

Nee, komt er niet meer op maar ondertussen is het telaat :-(

s|b

On Wed, 19 Dec 2012 14:12:05 -0800 (PST), PieŽŽe wrote:

> ik kreeg een tip datigoogle chrome moest installeren, maar na 1 week later had ik google chrome weer verwijdert.

Dan installeer je toch gewoon Mozilla Firefox...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

wispe...@gmail.com

Gebruik al jaren Chrome tot volle tevredenheid.
Maar als je dat wilt kun je Chrome volledig verwijderen inclusief de register sleutels.

Zie:
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=111899

Als je in verkenner zoekt naar Chrome kun je alles met die naam verwijderen met [Shift]+[Del], dan is het echt weg.

Chrome installeert geen malware, er zijn malware jongens die Chrome aanbieden inclusief malware.

Malware vrije versies vind je op:
http://www.chromium.org/getting-involved/dev-channel

Rob

wispe...@gmail.com <wispe...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Chrome installeert geen malware, er zijn malware jongens die Chrome aanbieden inclusief malware.

Werd Chrome niet geleverd inclusief Ask toolbar?
Dat noem ik malware.

Ngai Moko

<wispe...@gmail.com> schreef in bericht
Erg bedankt voor het duidelijke antwoord, heb het gedaan en het werkt