Wij werken nog met een VB.DOS programma, regelmatig komt het voor dat
wanneer je het programma opstart alleen maar een zwart scherm te zien krijgt,
meer niet. met ctrl-alt-del moet je het process stoppen via taakbeheer.
Opstarten lukt dan niet meer, systeemherstel is dan nog een optie echter nu
heeft de gebruiker ook zijn laatste systeemherstel optie uitgevoert maar
krijgt de melding dat het niet mogelijk is om het systeem te herstellen.
Conclusie hij kan niet meer inkopen.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem.
Bvd. H.w. Hendrick