W7 XP en wachtwoord

Acra

Ik heb vanmiddag geprobeerd een thuisnetwerk te maken tussen een PC met W7 HP
en XP prof. De W7 ziet de XP en kan ook de gedeelde mappen benaderen.
Omgekeerd ziet de XP de W7 en vraagt dan om in te loggen met een naam en een
wachtwoord. Vul ik hier de naam van de W7 PC in en het wachtwoord wat
uitgedeeld werd op de W7 PC bij het instellen van het thuisnetwerk dan keurt
ie dit niet goed. Wat moet ik hier invoeren?
Thnx, Nora

Gandalf Gladstone

"Acra" <Ac...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

Dat paswoord welke door W7 werd gegenereerd is uitsluitend bedoeld
voor,Thuisgroepen, wanneer het netwerk uit louterWindows 7 computers is
samengesteld.

Het wachtwoord en naam zijn hezelfde als die je grbuikt voor het inloggen in
Windows XP Pro.

Vb
http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/share-files-and-printers-between-windows-7-and-xp/

GG