Re: Windows Live OneCare

karelV

ruud schreef op 30-1-2008 11:56:

Zit met een probleem sinds ik windows Live OnCare geïnstalleerd op mijn pc.
Kan niet meer met beide pc's in mijn netwerk komen. Wizard nieuwe
verbinding
al gebruikt, maar kan het probleem niet oplossen. Firewall tijdelijk
uitgeschakeld en dan kan ik wel in de pc's komen. Op de helpsite van Live
OnCare kom ik ook niet veel verder. In de Firewall configuratie staan de
VPN
/ Internetverbinding delen en hulp op afstand uit en zou ook niet weten hoe
ik deze instellingen kan veranderen. Ik draai met beide pc's met Windows XP
SP2. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen of moet Windows Live OnCare maar
verwijderd worden?
=====================

Configuratiescherm - Windows Firewall - tab Uitzonderingen. Is daar het
vinkje dan niet te zetten bij Bestand en printerdeling?

--
karelV

ruud

rs

"karelV" wrote:

> Ja KarelV, heb het wel aan kunnen vinken, maar heeft niet geholpen, denk dat Live OneCare zelf een firewall heeft want op het tabblad algemeen is hij niet in of uit te schakelen, dus denk dat OneCare de instellingen zelf heeft over genomen. PC opnieuw gestart, maar nog geen netwerkverbinding. Nog een suggestie??
Gr, ruud

GJ.Oomens

On Wed, 30 Jan 2008 12:20:38 +0100, karelV <kar...@degroeten.local>
wrote:

>=====================

Karel, je kunt in Thunderbird de oorspronkelijke tekst selecteren,
kopiėren en in een reply plakken als quotation (over de
oorspronkelijke tekst heen of zo). Wellicht handig bij berichten die
met een lege signature beginnen....
Vergelijk ook:
http://kb.mozillazine.org/Quote_only_selected_text_when_replying_-_Thunderbird
--
Gérard

karelV

ruud schreef op 30-1-2008 13:00:

denk dat Live OneCare zelf een firewall heeft want op het tabblad
algemeen is hij niet in of uit te schakelen, dus denk dat OneCare de
instellingen zelf heeft over genomen.

Live Onecare heeft zijn eigen Firewall:
1. Start Windows Live OneCare Live.
2. Klik aan de linkerkant van het scherm op Beeld of Instellingen wijzigen.
3. Klik op de tab Firewall enzovoorts.
daar maar eens snuffelen ;-)

P.S. en wis alsjeblieft in jouw berichten die tearline ( -- ) bovenaan,
want dat geeft veel problemen met beantwoorden in Thunderbird.

--
karelV

karelV

GJ.Oomens schreef op 30-1-2008 13:48:

> http://kb.mozillazine.org/Quote_only_selected_text_when_replying_-_Thunderbird

Bedankt voor de tip! Scheelt weer wat gepruts ;-)
*Nog* liever zou ik dat automatisch afhakken van alles na de tearline
tijdelijk willen kunnen uitschakelen, want sommigen maken toch een potje
van hun posts :-(

--
karelV

ruud

> [...]
>
> P.S. en wis alsjeblieft in jouw berichten die tearline ( -- ) bovenaan,
> want dat geeft veel problemen met beantwoorden in Thunderbird.

Hoop dat ik het zo wel goed doe en er weer geen potje van maakt, sorry. Ik
heb in de instellingen van Live OnCare zitten snuffelen maar kom er niet uit
en het bleef het zelfde. Had al meerdere konflicten, dus heb hem nu
definitief verwijderd en alles is weer goed. Hoorde ook vreemde verhalen over
het programma en zat nog in de try version. Dus weg en de problemen zijn ook
gelijk verholpen. Bedankt, gr, Ruud.

GJ.Oomens

On Wed, 30 Jan 2008 19:19:41 +0100, karelV <kar...@degroeten.local>
wrote:

onder de signature gaan typen geeft dat effect.

Ik gebruik nu Forte Agent. Selecteer de gewenste tekst en klik op
reply. Doet dat dus automatisch dan.
[q]
...the built-in ability to automatically quote only the selected text
in a message you are replying to..
[/q]
--
Gérard

mbrun...@webrepassociates.com

Beste karelV,

ik hier gelezen dat je Windows Live OneCare gebruikt. Microsoft vindt
de ervaringen van gebruikers van haar producten erg belangrijk en
daarom reageer ik hierop.

Jammer om te lezen dat je problemen ondervindt bij het gebruik van
Live OneCare. Graag zou ik je willen wijzen op de telefonische
helpdesk op 020-5001500 (kies Thuisgebruikers en vervolgens Windows
Live OneCare) of stel je vraag online via onderstaande link:

https://help.live.com/ContactUs/default.aspx?sid=1227aced-7c12-4a66-a602-0bc569083f18&project=onecarev2&market=nl-nl

Vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this
posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code:
d53q34zu4

karelV

mbrun...@webrepassociates.com schreef op 12-3-2008 20:49:

> Beste karelV,
>
> ik hier gelezen dat je Windows Live OneCare gebruikt.

O ja? Ik geloof er geen barst van dat je dat gelezen hebt, want ik
gebruik dat NIET.

On Mar 12, 10:17 pm, karelV <kar...@degroeten.local> wrote:
> mbrunsv...@webrepassociates.com schreef op 12-3-2008 20:49:

Beste karelV,

Mijn excuses voor het misverstand. Ik had er overheen gekeken dat jouw
bericht begon met een quote van ruud. De door mij geposte reactie en
mogelijkheden ter ondersteuning gelden dan uiteraard voor ruud.

Vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this
posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code:

emdn3tphq

karelV

mbrun...@webrepassociates.com schreef op 13-3-2008 21:46:

> Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this
> posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code:
> emdn3tphq
Michiel, ik blijf het merkwaardig vinden dat iemand die bij MS werkt
1. post vanuit google-groups , en
2. met een email-adres dat niet van microsoft is ....

--
karelV

GJ.Oomens

On Thu, 13 Mar 2008 22:40:23 +0100, karelV <kar...@degroeten.local>
wrote:

En 3. Firefox gebruikt....
rv:1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
--
Gérard

karelV

GJ.Oomens schreef op 13-3-2008 23:20:

En 4. in de avonduren vanaf een IP van de RUG (129.125.107.149)

On 13 mrt, 23:55, karelV <kar...@degroeten.local> wrote:

> En 4. in de avonduren vanaf een IP van de RUG (129.125.107.149)
>
> --
> karelV

Beste karelV en GJ. Oomens,

ik ben een webrep van Webrep Associates en wij zijn door Microsoft
ingehuurd om mensen met problemen met Windows Live OneCare te helpen.
Hiervoor maakt Webrep Associates gebruik van studenten, waarvan ik er
dus 1 ben en zodoende optreed als vertegenwoordiger van Windows Live
OneCare. Het is mij duidelijk dat er hier geen prijs op wordt gesteld.
Mijn excuses dan ook en ik zal hier verder niet meer reageren.

Vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this
posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code:

vknq2ikiy

GJ.Oomens

On Fri, 14 Mar 2008 07:11:07 -0700 (PDT),
mbrun...@webrepassociates.com wrote:

> [...]
>OneCare. Het is mij duidelijk dat er hier geen prijs op wordt gesteld.
>Mijn excuses dan ook en ik zal hier verder niet meer reageren.

Dat heeft niemand gezegd. Wie weet zijn er mensen die er gebruik van
maken en graag ondersteuning hebben. Dat Karel en ik er geen gebruik
maken, zegt verder niets over anderen die het programma wel gebruiken.

Je hebt netjes uitgelegd hoe het zit. Prima toch.
--
Gérard

karelV

mbrun...@webrepassociates.com schreef op 14-3-2008 15:11:

> [...]
> Hiervoor maakt Webrep Associates gebruik van studenten, waarvan ik er
> dus 1 ben en zodoende optreed als vertegenwoordiger van Windows Live

Aha, zit dat zo .... Geen idee dat MS op deze manier werkt. Blijkbaar
tilt MS nogal zwaar aan Windows Live OneCare.

> Het is mij duidelijk dat er hier geen prijs op wordt gesteld.
> Mijn excuses dan ook en ik zal hier verder niet meer reageren.

Je bent welkom hoor! Maar neem me niet kwalijk dat bij mij de
alarmbellen gaan rinkelen als iemand zich als MS-medewerker voordoet,
terwijl daar geen enkel bewijs voor is.

--
karelV