probleem met computerkoppeling

andrews

Mijn situatie is :
laptop , windows XP, draadloos met acceespoint en router
desktop, windows 7, ethernet gekabeld met de router
1)
met de desktop bereik ik de laptop en kan kleine bestanden kopiëren, bij
grote bestanden stopt het proces en geeft bericht van geen machtiging
2)
met de laptop zie ik de desktop maar ook niet meer, er wordt naar een
wachtwoord gevraagd wanneer ik met de laptop de desktop wil openen,
alhoewel ik voor beiden als administrator optreedt en voor de desktop
geen wachtwoord ingesteld heb.
Iedere suggestie welkom en dank bij voorbaat

Gandalf Gladstone

"andrews" <and...@pandora.be> schreef in bericht

Mijn situatie is :
laptop , windows XP, draadloos met acceespoint en router
desktop, windows 7, ethernet gekabeld met de router
1)
met de desktop bereik ik de laptop en kan kleine bestanden kopi�ren, bij

[...]

Start de Windows 7 computer op en neem de hoofdstukken door over gemengd
netwerken met Vista en XP
dan kom je de oplossing van zelf tegen!

GG