Verbingen maken met domein lukt niet

Mr Sparco

Hallo
Ik heb een domein, waar verschillende pc's in hangen. Een tijdje terug is
één van die pc's zijn harde schijf gecrasht. na de installatie van windows
xp op deze nieuwe schijf, kan ik echter geen verbinding maken met mijn domein.
Ik krijg de foutmelding: De notatie van de opgegeven domeinnaam is ongeldig.
Ik heb al geprobeerd met enkel fito (wat ons domein is) en met fito.local.
Ik krijg wel het aanmeldings scherm voor de machtiging van het domein, maar
daarna, na een tijdje komt bovenstaande foutmelding.
Wie kan mij helpen?
Mvg
Philippe

Gandalf G

"Mr Sparco" <MrSp...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

Vergelijk de notatie (schrijfwijze) van het domeinnaam met de wijze waarop
het ingevoerd is op de andere XP-machines?
Voor het aangeven van een locatie pad in een domein dient er gebruik gemaakt
te worden van backslashes [ \\] heb je het zodanig ingevoerd?

http://compnetworking.about.com/od/windowsnetworking/g/unc-name.htm

http://compnetworking.about.com/od/windowsxpnetworking/ht/mapnetworkdrive.htm

#gg