Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

RE: Windows Mediaplayer 11, kan dvd niet meer afspelen

14 views
Skip to first unread message

roland

unread,
Jul 28, 2009, 12:49:01 PM7/28/09
to

"M" wrote:

> Wanneer ik een dvd af probeer te spelen in WMP 11 kan dit ineens niet meer.
> Er wordt het volgende aangegeven:
>
> "Kan de dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de
> computer geinstalleerd staat".
>
> Mijn oom heeft "VLC mediaplayer geinstalleerd" maar nu kan ik in WMP 11
> helemaal niets meer afspelen en krijg dan bovenstaande melding.
>
> Voorheen waren er geen problemen, hoe kan ik dit oplossen?

roland

unread,
Jul 28, 2009, 12:57:01 PM7/28/09
to

Unknown

unread,
Jan 23, 2010, 1:29:01 PM1/23/10
to

G.@imaginary�.com Gandalf Gladstone

unread,
Jan 24, 2010, 4:24:24 PM1/24/10
to

"men...@hotmail.de" <men...@hotmail.de@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:0C428641-5874-49EC...@microsoft.com...


Probeer onderstaande opties:

1) Start WMP en ga in de menubalk naar Extra ->Opties -> tabblad
Bestandstypen.
Klik aan de rechterkant op "Alles selecteren" en klik daarna "Toepassen en
Ok."
Sluit het programma af en herstart WMP en controleer de werking.


2) Indien geen resultaat:
Ga naar Start -> Uitvoeren en typ: regsrv32 wmp.dll en klik OK.
Indien geslaagd krijg je een bevestigingsmelding.

3) Indien nog steeds géén resultaat, deze opties uitvoeren:

http://www.updatexp.com/wmpdxm-dll.html

GG

0 new messages