"M" wrote:
> Wanneer ik een dvd af probeer te spelen in WMP 11 kan dit ineens niet meer.
> Er wordt het volgende aangegeven:
>
> "Kan de dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de
> computer geinstalleerd staat".
>
> Mijn oom heeft "VLC mediaplayer geinstalleerd" maar nu kan ik in WMP 11
> helemaal niets meer afspelen en krijg dan bovenstaande melding.
>
> Voorheen waren er geen problemen, hoe kan ik dit oplossen?
Probeer onderstaande opties:
1) Start WMP en ga in de menubalk naar Extra ->Opties -> tabblad
Bestandstypen.
Klik aan de rechterkant op "Alles selecteren" en klik daarna "Toepassen en
Ok."
Sluit het programma af en herstart WMP en controleer de werking.
2) Indien geen resultaat:
Ga naar Start -> Uitvoeren en typ: regsrv32 wmp.dll en klik OK.
Indien geslaagd krijg je een bevestigingsmelding.
3) Indien nog steeds géén resultaat, deze opties uitvoeren:
http://www.updatexp.com/wmpdxm-dll.html
GG