Info:
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1349390
#gg
"Gandalf G" wrote:
>
> "Piet" <Pi...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> news:4837DDDE-0051-492F...@microsoft.com...
> > Hoe kan ik gemakkelijk een audio cd branden met daarop een cda-bestand?
>
> Met Nero is het gelukt, bedankt.
> Info:
> http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1349390
>
> http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=+audio+cd+branden+met+cda-bestand&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=+audio+cd+branden+met+cda-bestand&gs_rfai=&fp=38a7f2bf29194f1a
>
>
> #gg
>
>
> .
>