"Ray" <
R...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news:B678E173-B750-4DDA...@microsoft.com...
> ik wil een beveigde audio-cd kopieren maar
> dit gaat niet! COPYRIGHTED.
>
> WAT NU?! HELP
>
>
> GROET
>
> --
> 3310
alt.crack.nl - daar moet je hiervoor zijn.