Controleer deze instelling.
Start WMP op in de mode alsof je een nummer uit de afspeellijst wilt
opstarten
In de zwarte menubalk zie je de optie "Nu afspelen" en er zit een naar
beneden wijzend pijltje onder de benaming.
Klik op het pijltje en niet op Nu afspelen ->selecteer uit het menu:
Opties ->-> Instellingen voor Afspeelsnelheid
Zorg dat de snelheid op 1.0 staat en vink de optie aan "'Schuifregelaars op
dezelfde snelheid..." ?
GG
"Gandalf Gladstone" wrote:
> Bedankt voor de reactie - de snelheid staat al op 1 en de optie is aangevinkt, maar het helpt allemaal niet...
Weet er nog iemand raad?
Groetjes, Sophie.
>
>
"Cor Lenior" wrote:
Hoera, het werkt weer. Ik heb op aanraden van een ander hulp-forum in
apparaatbeheer de audio-apparaten ge-deinstalleerd en daarna de computer
opnieuw opgestart. Vervolgens heeft de pc de apparaten weer zelf
geinstalleerd en nu werkt hij weer prima. Allemaal bedankt voor de aandacht!!
Groetjes, Sophie.