Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Geluid te snel

53 views
Skip to first unread message

Cor Lenior

unread,
Jan 19, 2009, 5:16:06 AM1/19/09
to
Na het opnieuw installeren van alle programma's (virus, nieuwe XP moeten
aanschaffen, etc.) speelt mijn computer de geluiden te snel af. Ik heb alle
stuurprogramma's gecontroleerd en die zijn up-to-date, ik heb WMP 11
verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ik heb Real Player erop gezet, Flash
geinstalleerd - niets helpt. Ik kan nu geen radio luisteren, cd's spelen,
etc., etc. het lijken allemaal net Donald Ducks... Wie helpt mij?
--
Sophie

G.@imaginary®.com Gandalf Gladstone

unread,
Jan 23, 2009, 11:20:34 AM1/23/09
to

"Cor Lenior" <CorL...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news:0E227F1A-F91F-4A63...@microsoft.com...


Controleer deze instelling.
Start WMP op in de mode alsof je een nummer uit de afspeellijst wilt
opstarten
In de zwarte menubalk zie je de optie "Nu afspelen" en er zit een naar
beneden wijzend pijltje onder de benaming.
Klik op het pijltje en niet op Nu afspelen ->selecteer uit het menu:
Opties ->-> Instellingen voor Afspeelsnelheid
Zorg dat de snelheid op 1.0 staat en vink de optie aan "'Schuifregelaars op
dezelfde snelheid..." ?

GG

Cor Lenior

unread,
Jan 23, 2009, 2:46:01 PM1/23/09
to

--
Sophie


"Gandalf Gladstone" wrote:

> Bedankt voor de reactie - de snelheid staat al op 1 en de optie is aangevinkt, maar het helpt allemaal niet...
Weet er nog iemand raad?
Groetjes, Sophie.

>
>

Cor Lenior

unread,
Jan 23, 2009, 3:06:09 PM1/23/09
to

--
Sophie


"Cor Lenior" wrote:
Hoera, het werkt weer. Ik heb op aanraden van een ander hulp-forum in
apparaatbeheer de audio-apparaten ge-deinstalleerd en daarna de computer
opnieuw opgestart. Vervolgens heeft de pc de apparaten weer zelf
geinstalleerd en nu werkt hij weer prima. Allemaal bedankt voor de aandacht!!
Groetjes, Sophie.

0 new messages