Al een hele tijd geleden is het geheugen van m'n computer vergroot (nouja
hij is iniedergeval onder handen genomen)
Maar sindsdien heb ik geen geluid meer van internetsites, het geluid is er
nog wel in bijvoorbeeld windows mediaplayer en itunes en alle andere
muziekspelers, maar youtube kan ik wel vergeten.
Ik heb echt overal gekeken, maar ik krijg het geluid niet weer aan de praat.
Kan iemand me hier bij helpen?
m.v.g N.B
Via de menubalk van IE7 naar Extra - Internet opties - tabblad Geavanceerd -
scrollen naar beneden tot Multimedia - aanvinken "Geluiden op webpagina's
afspelen"?
GG