Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Geen geluid op internet meer

2 views
Skip to first unread message

N.B.8

unread,
Dec 22, 2008, 2:01:02 PM12/22/08
to
Hallo,

Al een hele tijd geleden is het geheugen van m'n computer vergroot (nouja
hij is iniedergeval onder handen genomen)
Maar sindsdien heb ik geen geluid meer van internetsites, het geluid is er
nog wel in bijvoorbeeld windows mediaplayer en itunes en alle andere
muziekspelers, maar youtube kan ik wel vergeten.

Ik heb echt overal gekeken, maar ik krijg het geluid niet weer aan de praat.
Kan iemand me hier bij helpen?

m.v.g N.B

G.@imaginary®.com Gandalf Gladstone

unread,
Dec 26, 2008, 11:22:35 AM12/26/08
to

"N.B.8" <N....@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news:94A65580-1CF2-40FD...@microsoft.com...

Via de menubalk van IE7 naar Extra - Internet opties - tabblad Geavanceerd -
scrollen naar beneden tot Multimedia - aanvinken "Geluiden op webpagina's
afspelen"?

GG


0 new messages