Onlangs merkte ik op dat items die ik afspeelde in Media Player achteraf niet
bijgehouden werden in de mediabibliotheek, zoals dat normaal wel gebeurde.
Ook items handmatig gaan toevoegen lukt niet meer, evenals afspeellijsten
creëren en bijhouden. Daarop heb ik de supportraad gevolgd en in C:\Documents
and Settings\xxxxx\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player
alle bestanden gewist. Toch lukt het nog steeds niet om items gaan toe te
voegen. Mappen die ik selecteer in 'Aan mediabibliotheek toevoegen'
verdwijnen na OK gewoon terug uit die lijst.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? En hoe dat op te lossen?
Bedankt.