Oplossing voor probleem van Update KB928366 van Microsoft

Wil at

Hieronder is de oplossing voor diegenen, die ook problemen hebben met
het niet te verwijderen icoontje van de Beveiligingsupdate KB9288366:
Om dit niet te verwijderen icoontje van deBeveiligingsupdate voor
.NET Framework KB928366 op te lossen dien je de volgende stappen uit
te voeren:

Stap 1:
======
Schakel alle virus en spyware beveiligingen uit.

Klik op de volgende link om .NET Framework op te schonen.
http://astebner.sts.winisp.net/Tools/dotnetfx_cleanup_tool.zip
.
sla deze op het Bureaublad, Unzip hem en voer het .exe bestand het
vandaar uit.
Stap 2:
======
Klik vervolgens op de volgende links om de 2 .NET Frameworks
achtereenvolgens te downloaden met de daaronder staande
Beveiligingsupdate voor .NET Framework 2.0 .

.NET Framework 1.1
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3

.NET Framework 2.0 <
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5

Beveiligingsupdate voor .Net Framework 2.0 < (deze werkt misschien
niet geheel naar wens bij de installatie)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=34C375AA-2F54-4416-B1FC-B73378492AA6

Deze kun je ookeveneens het beste opslaan op uw bureaublad, zodat
deze makkelijk zijn te vinden.

Voer nu achtereenvolgens de onderste 3 uit om te installeren.

Daarna dien je om alles te completeren het volgende bestand te
downloaden en te installeren:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=A8F5654F-088E-40B2-BBDB-A83353618B38&displaylang=nl

Bij mij is het Icoontje van de Beveiligingsupdate daarna verdwenen en
werkt alles weer als vanouds.
Hopelijk heb ik jullie hiemee geholpen, want er zijn geloof ik
meerdere mensen met ditzelfde probleem.

Wil