Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Problemen met toesenbord

0 views
Skip to first unread message

lahaal

unread,
Sep 22, 2002, 7:52:07 AM9/22/02
to
hallo iedereen.

Ik heb een probleem met mijn toesenbord. Als ik met word
werk en dan moet ik een van de tekentjes(!"#$%&_()'?~)
intoetesen met shift ingedrukt, dan verschijnt er gek
genoeg andere tekens. Bijvoorbeeld als ik met schift
ingedrukt het getal 2 gaat toetsen in plaats van @
verschint er " deze teken en ga zo door tot het getal tien.
Ik ben er echt gek van geworden.
herkent iemand dit probleem .
dan graag een antword.
bijvoorbaat dank

dihihali

unread,
Sep 22, 2002, 8:49:14 AM9/22/02
to
Hallo,

de instelling van je toetsenbord zal niet juist staan. Ga via Start naar
Instellingen naar Configuratiescherm.
Daar kies je voor "toetsenbord" en op het tabblad "Landinstellingen voor
invoer" moet je het juiste land kiezen dat overeenstemt met het toetsenbord
dat je hebt. Ben je zeker dat je @ niet moet typen met de AltGr toets?

Als je linksbovenaan een toets hebt met een 2 en een 3 op en op de toets van
cijfer 2 staat rechts onderaan het @ teken, dan kies je voor instelling: NL
Nederlands (Belgiė).

Lukt het zo?

Dirk
"lahaal" <hanba...@hotmail.com> schreef in bericht
news:56f401c2622e$79ec4460$3aef2ecf@TKMSFTNGXA09...

0 new messages