Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Rij omzetten in kolom

0 views
Skip to first unread message

M&M

unread,
Mar 4, 2002, 4:06:26 PM3/4/02
to
Hoi,

Vrij simpel:

- selecteer de rij die je wilt omzetten naar een kolom
- "copy"
- "paste special" (via je rechter muisknop)
- vervolgens "transpose" of "transponeren" aanklikken en "OK"

Werkt ook van kolommen naar rijen.

Groeten,
Marc
"Ada" <ast...@zonnet.nl> schreef in bericht
news:a79001c1c3bf$4a6530c0$35ef2ecf@TKMSFTNGXA11...
> Is het mogelijk om rijen om te zetten in kolommen, zoja,
> hoe? Ik zal m'n vraag wel verkeerd geformuleerd hebben
> voor m'n helpfunctie, want die komt alleen met
> grafiekopties op de proppen.....


Ada

unread,
Mar 4, 2002, 4:14:06 PM3/4/02
to
Mijne eeuwige dank.....

>-----Oorspronkelijk bericht-----

>.
>

0 new messages