Vrij simpel:
- selecteer de rij die je wilt omzetten naar een kolom
- "copy"
- "paste special" (via je rechter muisknop)
- vervolgens "transpose" of "transponeren" aanklikken en "OK"
Werkt ook van kolommen naar rijen.
Groeten,
Marc
"Ada" <ast...@zonnet.nl> schreef in bericht
news:a79001c1c3bf$4a6530c0$35ef2ecf@TKMSFTNGXA11...
> Is het mogelijk om rijen om te zetten in kolommen, zoja,
> hoe? Ik zal m'n vraag wel verkeerd geformuleerd hebben
> voor m'n helpfunctie, want die komt alleen met
> grafiekopties op de proppen.....
>-----Oorspronkelijk bericht-----
>.
>