hoe in excel de rijen d.m.v. een +teken of -teken uitvouwen?

gunny900

de rijen in excel kan je invouwen en uitvouwen met het + of -teken. Hoe moet
je dit installeren?

]-[oRus

gunny900 vertrouwde ons het volgende toe:

> de rijen in excel kan je invouwen en uitvouwen met het + of -teken.
> Hoe moet je dit installeren?

Je bedoelt wellicht de functie Groeperen?
Rijen of kolommen selecteren en dan in menu Data kiezen voor
overzicht - groeperen.

--

Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.westbrabantsevwg.nl

Kweenie

rijen selecteren>Data>Overzicht>Groeperen

Mvg

Piet

NOSPAM@skynet.be Cobbe

Via Data - Overzicht kan dat.
Je selecteert de rijen of kolommen en dan Data - Overzicht - Groeperen.

Cobbe

Op 20/03/2007, heeft gunny900 verondersteld :

rob.de...@pon.com

Op dinsdag 20 maart 2007 11:50:03 UTC+1 schreef gunny900:
> de rijen in excel kan je invouwen en uitvouwen met het + of -teken. Hoe moet
> je dit installeren?

kan je in excel ook iets maken dat je bijv. in regen 1 een naam en hebt staan. en dat als je op die naam klikt, dat er dan onder regen 1 een aantal regels tevoorschijn komen. Bijvoorbeeld in regel 1: '' Vader ''
en dan ik daar op klik verschijnt er in regel 2 '' kind 1 ''
in regel 3 '' kind 2 ''

etc.