formule in plaats van uitkomst van de formule zichtbaar

jwmb

Ik typte een formule in Excel 2007 maar de cel blijft de formule tonen, niet
de uitkomst. In cellen in een andere kolom rekent ie wel gewoon uit wat ik
vraag.

Niek Otten

Je cel was opgemaakt als tekst toen je de formule invoerde. Maak op als
Getal of Standaard EN voer de formule opnieuw in (F2, ENTER)

--
Kind regards,

Niek Otten
Microsoft MVP - Excel

"jwmb" <jw...@discussions.microsoft.com> wrote in message

merijn...@gmail.com

In de nieuwere Excel is het control-t om te wisselen tussen het tonen van formules en het tonen van de uitkomst. Het knopje ervoor zit in het menu als "Formules -> Formules weergeven"

klimroos...@gmail.com

Op donderdag 5 april 2018 09:52:33 UTC+2 schreef merij...@gmail.com:
> In de nieuwere Excel is het control-t om te wisselen tussen het tonen van formules en het tonen van de uitkomst. Het knopje ervoor zit in het menu als "Formules -> Formules weergeven"

TOP !!! Wist ik niet. Heeft me geholpen !

Maja Pawluczuk

Op vrijdag 5 juni 2020 om 16:07:02 UTC+2 schreef klimroos...@gmail.com:
> TOP !!! Wist ik niet. Heeft me geholpen !
Hoe werkt dit bij Google Spreadsheets?