uitgestelde schrijffout

Matthe

Als ik iets op mijn externe harde schijf wil installeren krijg ik steeds de
een melding dat er een uitgestelde schrijffout optreed. Iemand had me ooit
een link gegeven voor een fix hiervoor, maar ik kan er nergens meer iets over
vinden. Ik herinner me wel dat het verholpen zou zijn bij servicepack 3, maar
ik heb het probleem nog steeds. Bij een andere, vorige computer heb ik dit
probleem nooit gehad.
Ik gebruik nog Windows XP Professional.

Matthe

Als ik iets op mijn externe harde schijf wil installeren krijg ik steeds de
melding over een uitgestelde schrijffout. Ook als ik een backup wil maken of
bestanden kopieeren. Iemand had mij ooit een link gestuurd voor een fix, maar
ik kan hier niets meer over vinden. Ik herinner me wel dat het verholpen zou
zijn bij servicepack 3. Dit heb ik inmiddels, maar ik heb nog steeds het
probleem. Bij een andere computer heb ik nooit last van dit probleem gehad.
Ik gebruik Windows XP Professional.

Matthe

Matthe

Matthé